کودکی با منگنه کوب دستی دست دوست خود را به دیوار منگنه کرد

می توانید از منگنه کوب دستی برای چسباندن کاغذها به دیوار به صورت زیر عمل کرد استفاده کنید.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که منگنه برگه های کاغذ را نگه می دارد. اگر منگنه در جایی که می‌خواهید جا نمی‌شود، شل است یا خم شده است، می‌توانید آن را جدا کنید. پایه های منگنه را باز کنید، سپس آن را بیرون بکشید و دوباره سعی کنید منگنه کنید.

در صورت لزوم، منگنه را جدا کنید. اگر بخواهید مقدار زیادی کاغذ را به هم بچسبانید یا منگنه به طور غیرمنتظره ای خم شده باشد، منگنه ها اغلب گیر می کنند.

منگنه را باز کنید و از انبردست، انبردست یا ابزاری مشابه استفاده کنید تا منگنه ها را بیرون بکشید تا پاک شوند. قبل از اینکه منگنه های برقی را جدا کنید آنها را جدا کنید.
منگنه را باز کنید. پایه منگنه را در یک دست محکم بگیرید و بالای آن را که سینی منگنه قرار دارد، عقب بکشید.

منگنه کوب دستی

از مدل های دیگر منگنه ها می توان به زبانه نقره ای در قسمت پایین، پشت اشاره کرد. آن را فشار دهید و به طور خودکار باز می شود تا بتوانید از آن برای میخ زدن به دیوار استفاده کنید.
با استفاده از انتهای سینی برای چسباندن کاغذ به دیوار، اجازه دهید پایه آویزان شود. از منگنه های برقی برای میخ زدن به دیوار استفاده نکنید.
کاغذی را که می خواهید منگنه کنید نگه دارید. ممکن است لازم باشد از یکی از دوستانتان کمک بخواهید که یک تکه کاغذ را کج به دیوار نکشید و استفاده از منگنه برای میخ زدن به دو دست نیاز دارد.

اگر دوستی نمی تواند به شما کمک کند آن را نگه دارید، کاغذ را با منگنه در جای خود بچسبانید.

بر روی شکاف خروجی قسمتی از کاغذ که می خواهید به دیوار منگنه کنید فشار دهید. شما می شنوید که منگنه به دیوار نفوذ می کند. این روند را هر چند بار که لازم است تکرار کنید.

اگر عملکرد نیلینگ کار نمی کند، خیلی محکم فشار ندهید. ممکن است دیوارها برای منگنه ها خیلی ضخیم باشند و باید از پیچ یا قلاب استفاده کنید.