هودی طرح لی دخترانه با رنگ خاص موجب دعوا بین دو خریدار شد

پوشیدن یک هودی طرح لی دخترانه به طور غیرمستقیم باعث می‌شود یک هودی لباس‌پوش‌تر به نظر برسد افزودن لوازم جانبی به هودی مقالات مرتبط
تعداد کمی از پلیورها به راحتی یک هودی هستند، اما می توانند بسیار غیررسمی به نظر برسند.

اگر به دنبال راه‌هایی برای زیباتر نشان دادن هودی هستید، راه‌های زیادی وجود دارد که افراد از هر جنسیتی می‌توانند آن را تکان دهند. یک هودی را با شلوار، به عنوان لباس فعال یا با یک ژاکت بپوشید تا ظاهری راحت و مد روز داشته باشید.

یک هودی راحت برای قسمت مرکزی لباس انتخاب کنید. برای این ظاهر، هودی قابل توجه ترین قسمت لباس خواهد بود، بنابراین یکی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی کنید. سویشرت‌های لوگو انتخاب خوبی برای این ظاهر هستند.

اگرچه یک هودی ساده بیشتر شیک‌تر به نظر می‌رسد. این چند موقعیت خوب برای ظاهر غیررسمی تر است.
هودی را با شلوارهای ساق، دودی یا سایر شلوارهای ورزشی باریک ست کنید. از پوشیدن هودی با شلوار دویدن خودداری کنید. در حالی که ممکن است راحت باشد، لباس کلی گشاد به نظر می رسد.

هودی طرح لی دخترانه

درعوض، شلوارهای باریک و بدون طرح را انتخاب کنید تا تضادی با فرم گشاد هودی ایجاد کنید.
لباس را با یک جفت کفش ورزشی یا کفش چرمی به پایان برسانید. از آنجایی که این ظاهر غیررسمی‌تر است، یک جفت کفش ورزشی یک گزینه عالی است.

درعوض، اگر می‌خواهید کمی لباس‌هایتان را بپوشید، یک جفت کفش ورزشی چرمی به تن کنید. در هر صورت، رنگ های خنثی ایده آل هستند، اما تقریباً هر کفش ورزشی مناسب است.
کفش های اسپرت نیز راه خوبی برای ایجاد ظاهری اسپرت هستند. برای تکمیل لباس، یک هودی را با یک شلوار لی لاغر یا شلوار ورزشی ست کنید.
سویشرت را با یک کت معمولی اما نه حجیم بپوشانید. یک کت گاه به گاه روی هودی به ایجاد یک ظاهر روزمره ایده آل در حالی که هنوز گرم است کمک می کند.

طیف گسترده ای از کت های غیر رسمی برای انتخاب وجود دارد، اما بهتر است کت هایی را بپوشید که خیلی حجیم نیستند.