ملحفه یکبار مصرف هتلی در جهاز عروس موجب دعوای دو خانواده شد

مزایای ملحفه های یکبار مصرف چیست؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر از لباس های یکبار مصرف در محل کار استفاده کنید چقدر صرفه جویی می کنید؟ ما قصد داریم به شما بگوییم.

طبق مقاله ای در ال پایس، برای بیمارستانی با حدود 800 تخت، روزانه حدود چهار تن ملحفه شسته می شود. این امر مستلزم هزینه قابل توجه منابع، نه تنها انسانی، بلکه اقتصادی، مکانی و زمانی است.

ملحفه یکبار مصرف هتلی این مشکل را حل کرده و هزینه ها را کم کرده است.

باید در نظر داشت که لباس‌های کثیف منبع مهم آلودگی هستند، بنابراین حمل، جمع‌آوری، حمل و نگهداری آنها نیازمند افراد متخصص، مکانیسم‌های خاص، فضای ذخیره‌سازی و همچنین کنترل‌های بهداشتی و ایمنی دقیق است.

برای مقابله با این معایب، بیمارستان ها و کلینیک ها، کلینیک های زیبایی و زیبایی، حتی صنایع غذایی، به دلیل مزایای متعدد لباس زیر زنانه یکبار مصرف را در سال های اخیر انتخاب کرده اند.

و این است که، ارائه خدمات خوب در کار شما با تصویری خوب از کسب و کار شما آغاز می شود. و چیزی بهتر از ارائه تصویری از بهداشت و نظافت به مشتری نیست.

ملحفه یکبار مصرف هتلی

در واقع، هیچ چیزی بیش از نظافت و بهداشت به مشتریان امنیت و اطمینان نمی دهد، و از این نظر، لباس های زیر زنانه یکبار مصرف، مانند ملحفه های یکبار مصرف، در نبرد بر سر ملحفه های پارچه ای قابل استفاده مجدد پیروز می شوند.

در Govis ملحفه های یکبار مصرف، ملحفه های یکبار مصرف قابل تنظیم و روکش بالش های یکبار مصرف را در اندازه ها و رنگ های مختلف با بهترین ارزش برای پول پیدا خواهید کرد.

که با استفاده از آنها تصویر کسب و کار خود را در مواجهه با مشتریان و/یا بیماران بهبود بخشیده و فضای ذخیره سازی خود را کاهش دهید. فضاها و صرفه جویی در زمان و هزینه های شستشو، ترمیم، استریلیزاسیون و نگهداری.

ورق های ما که از پلی پروپیلن یا پارچه نبافته اس ام اس ساخته شده اند، با تمام گواهی های غذایی و بهداشتی مطابقت دارند. زیرا در Govis ما می خواهیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم، نیازهای شما را درک کنیم و تلاش کنیم قیمتی رقابتی به شما ارائه دهیم.

ما می خواهیم بهترین راه حل ها را به شما ارائه دهیم، به همین دلیل است که سعی می کنیم هر روز نوآوری کنیم تا به ارائه محصولات با کیفیت ادامه دهیم.