مردی با نوره گیاهی رد بخیه خود را پاک کرد

زیبایی، مد، مراقبت از پوست، معایب و مزایای استفاده از نوره گیاهی، آخرین به روز رسانی همه روش های من مزایا و معایب خود را دارند و به سرعت مزایا و معایب نوره را برای از بین بردن موهای زائد بررسی خواهم کرد.

در استفاده از موبرهای شیمیایی از مواد شیمیایی استفاده می شود که پروتئین مو را تجزیه کرده و آن را از بین می برد، اما این مواد روی رشد مو یا فولیکول های مو و همچنین برداشتن مو تاثیری ندارند.

بگذارید نوره گیاهی به مدت 5 تا 15 دقیقه روی ناحیه مورد نظر موهای زائد بماند، سپس با یک پارچه یا یک چوب پلاستیکی کوچک پاک کنید. (همچنین بخوانید: رفع موهای زائد بدون درد در نواحی حساس) مضرات استفاده از نوره رشد سریع مو در اصلاح است و برای برخی باعث تحریک و قرمزی شدید پوست می شود.

استفاده مکرر گاهی اوقات ممکن است باعث ظاهر موهای پرپشت، تیره شدن پوست یا تغییر در بافت و بافت شود، بنابراین مهم است که پوست را به طور مداوم مرطوب کنید و از این روش دائمی حذف موهای زائد مانند اصلاح استفاده نکنید.

نوره

هرگز نباید روی صورت یا ناحیه بیکینی استفاده شود زیرا پوست حساس است و می تواند باعث سوختگی شود و صورت دیرتر در معرض نور خورشید قرار گیرد.

اگر پوستتان حساس است از نوره استفاده نکنید و باید با توجه به نوع پوست و موهایی که روی بدنتان می روید نوره مناسب را انتخاب کنید. با یک متخصص پوست مشورت کنید.

مصرف آن در دوران بارداری توصیه نمی شود زیرا باعث انقباضات زودرس رحم می شود.

مزایای من این است که برای اهداف ما راه حلی ارزان و سریع محسوب می شود یا اینکه موها به اندازه ای بلند است که با موم یا آب نبات پاک می شوند، بنابراین استفاده از این نوره ها توصیه می شود.

برای این منظور و تبدیل به یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد نمی شود، بلکه فقط برای پاها و بازوها استفاده می شود. مزیت دیگر این است که در هنگام برداشتن مو باعث درد نمی شود و ضرری ندارد مگر اینکه پوست تحریک شده یا حساس باشد.