مردی با سس تک نفره مهرام سفیدی موی خود را درمان کرد

از سس تک نفره مهرام و پرچرب برای تغذیه و نرمی مو استفاده کنید و از سس مایونز چاشنی شده با طعم های اضافی دوری کنید یا می توانید از سس مایونز ارگانیک استفاده کنید زیرا بی خطر است و حاوی آن است.

روغن زیتون علاوه بر برخی مواد غذایی دیگر، پس از نصف فنجان سس مایونز استفاده کنید و یا می توانید مقدار آن را به نسبت طول مو افزایش دهید و توصیه نمی شود که بیش از حد لازم مقدار آن را افزایش دهید تا سخت نشود.

آن را بشویید و بهتر است قبل از مالیدن مایونز به موها در دمای اتاق قرار داده شود، به مدت نیم ساعت یا یک ساعت کامل از زمانی که از یخچال خارج می شود تا روغن ها بیشتر به ریشه مو نفوذ کنند.

بهتر است موها را به راحتی خیس کرده و با آب گرم مرطوب کنید تا منافذ و فولیکول های پوست سر باز شود و با ماساژ کامل پوست سر و مو سس مایونز را به آرامی روی موها تا عمق ریشه ها بمالید.

سس تک نفره مهرام

با یک کلاه پلاستیکی روی موها را بپوشانید تا گرما در داخل مو محبوس شود و کار مایونز با راندمان بالا تقویت شود، سپس موها را با آب گرم بشویید.

درمانی برای موهای خشک، مایونز ساخته شده است.

از تخم مرغ به عنوان جزء اصلی علاوه بر روغن، آب و درصدی لیمو و همانطور که می دانیم روغن آن برای مرطوب کردن موهای خشک و بازگرداندن لطافت آن مفید است و از تخم مرغ کامل برای مرطوب کردن و درمان خشکی پوست استفاده می شود.

همچنین خشکی موها، و آب ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشد و لیمو به موها درخشش بیشتری می دهد، مایونز را می توان برای درمان موهای خشک استفاده کرد، با زدن یک قاشق سس مایونز روی موهای خشک، موها را کاملا شانه کنید و روی موها بگذارید.

یک ساعت کامل و سپس شستن آن با شامپوی رقیق شده، مورد علاقه برخی است، اما در مقایسه با محصولات مراقبت از مو و پوست موجود در فروشگاه ها گران نیست، موها را با یک لایه نازک مانند سیلیکون می پوشاند و از آن محافظت می کند.