مادری با شیره انگور رقیق اضافه وزن کودک خود را درمان کرد

فشار خون بالا یکی از خطراتی است که باعث بیماری های قلبی عروقی می شود.

در حال حاضر شواهدی در مورد اثرات شیره انگور رقیق بر فشار خون وجود دارد. سندرم متابولیک این یک سندرم است که شامل بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون بالا، دیابت، چربی خون است.

بیماری عروق مغزی و بیماری های سیستم قلبی عروقی مطالعات شواهدی مبنی بر رژیم غذایی غنی از پلی فنول های آنتی اکسیدانی موجود در شیره انگور، به ویژه عصاره هسته انگور ارائه می دهند. از جمله میوه ها و سبزیجات.

فواید پلی فنول ها به عنوان کمک بالقوه به کاهش خطر سندرم متابولیک گزارش شده است. مطالعات نشان داده است که پلی فنول های موجود در انگور بر فشار خون تأثیر می گذارد. سطح قند و چربی خون از جمله مزایای قابل توجهی برای عملکرد کبد و قلب.

اطلاعات بیشتر در مورد فیتوکمیکال ها هنوز مورد نیاز است. ترکیبات زیست فعال و سایرین برای تایید بیشتر کارایی پلی فنول ها در انگور.

در مطالعه ای دیگر، داوطلبان مبتلا به سندرم متابولیک به سه گروه تقسیم شدند و به طور تصادفی برای مصرف دارونما تقسیم شدند.

یا 150 میلی گرم شیره انگور یا 300 میلی گرم عصاره هسته انگور به مدت 4 هفته سطح چربی و قند خون قبل و بعد از آزمایش اندازه گیری شد.

شیره انگور رقیق

عملکرد کبد در افراد قبل از آزمایش بررسی شد. و در ماه های 1، 2 و 3 تکرار می شود.شیره انگور در صورت پیگیری طولانی مدت ممکن است علائم بیماران مبتلا به کبد چرب را بهبود بخشد.

حالت تهوع و استفراغ ناشی از شیمی درمانی بسیاری از مردم بر این باورند که میوه ها و سبزیجات غنی از فلاونوئید ممکن است به جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ ناشی از شیمی درمانی کمک کنند.

شیره انگور کمتر از گروه دارونما بود. با این حال، هیچ تغییر قابل توجهی در سطح چربی و قند خون وجود ندارد.

ماسک کبد چرب زیرا روش های درمان بیماری کبد چرب هنوز نسبتا محدود است.

در حالی که خواص آنتی اکسیدانی میوه ها و سبزیجات افزایش یافته است این امر منجر به تحقیقات در مورد استفاده از شیره انگور برای بهبود عملکرد کبد در بیماران مبتلا به کبد چرب شد.

15 نفر به طور تصادفی برای مصرف مکمل غذایی حاوی شیره انگور یا ویتامین C با دوز 1000 میلی گرم هر 12 ساعت به مدت 3 ماه قرار گرفتند.