لباس مجلسی در پاساژ شانزه لیزه که متعلق به ملکه ی عربستان بود خرید و فروش شد

انواع بی شماری لباس مجلسی در پاساژ شانزه لیزه وجود دارد. روپوش های رمانتیک، لباس های غلاف در آغوش کشیده یا کلاسیک A-line. اما هر زنی مانند بدنش منحصر به فرد است. بنابراین بسیار مهمتر است که بدانیم کدام لباس واقعاً به من و تیپ اندام من می آید؟

در راهنمای لباس ما، به شما نشان می دهیم که کدام برش های لباس برای اندام شما جذاب است و چه مواردی را هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید. لباس رویایی مناسب را برای هر موقعیتی پیدا خواهید کرد که در آن احساس راحتی می کنید.

لباس A-line یک لباس کلاسیک زیبا و جاودانه است. اگر از خود می پرسید که آیا این نوع لباس به شما می آید یا خیر، پاسخ مثبت است!

زیرا A-line یک همه جانبه واقعی است که برای هر نوع فیگور مناسب است. ناحیه شانه و بالاتنه باریک بریده شده است، از کمر دامن گشاد است. از این رو نام  لباس شبیه حرف A است.

لباس مجلسی در پاساژ شانزه لیزه

این برش لباس با ایجاد یک شبح زنانه و پنهان کردن مناطق کوچک مشکل در اطراف شکم و باسن، چهره را برجسته می کند. A-line در نسخه مناسب برای هر سلیقه موجود است.

چه با آستین‌های بلند یا کوتاه و یا حتی روی شانه، تک رنگ، طرح‌دار، ساده یا با برنامه‌های بازیگوش: هر زنی با این نوع لباس‌ها آنچه را که به دنبالش است، پیدا می‌کند.

حتی اگر می‌دانید که کدام مدل لباس‌ها به بهترین شکل ظاهر شما را صاف می‌کند، انتخاب اغلب آنقدرها هم آسان نیست. به هر حال، انواع بی‌شماری لباس‌های زیبا وجود دارد که همگی جذابیت خاص خود را دارند.

از لباس های روان گرفته تا سبک امپراتوری ظریف، چیزی برای هر سلیقه ای وجود دارد.

ما محبوب ترین انواع لباس ها را به شما نشان می دهیم تا بتوانید لباسی را پیدا کنید که هم با تیپ شما و هم به استایل شخصی شما می آید.