فوم اکلیلی آ4 از نفوذ موش های مزاحم در انبار گندم جلوگیری کرد

همانطور که میدانیم، فوم اکلیلی آ4 یک گزینه عالی برای افزودن یک لایه عایق به گوشه ها و برآمدگی های سخت و همچنین برای پوشاندن مناطق بزرگی از خانه که نیاز به عایق دارند با یک یا دو اسپری عمده است!

صبر کنید تا فوم عایق منبسط شود تا ناحیه را پر کند. به یاد داشته باشید، فوم عایق همیشه بلافاصله پس از اسپری کردن آن منبسط می شود، بنابراین در آن اسپری اولیه زیاده روی نکنید!

زمانی که فوم عایق کاملا منبسط شد، اجازه دهید حدود نیم ساعت خشک شود. سپس، کف اضافی را جدا کرده و لایه عایق باقیمانده را در مدت 24 ساعت به طور کامل خشک کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید، در حالی که فوم عایق از نظر فضاهایی که می تواند پر کند بسیار متنوع است، برای استفاده به عنوان عایق در همه انواع محیط های خانه مناسب نیست. به عنوان مثال، فوم عایق قادر به عایق کاری موثر در مناطق مرطوب یا مرطوب نخواهد بود.

فوم اکلیلی آ4

به علاوه، هنگامی که آن را در دیوارهای خانه، پشت بام یا هر جای دیگری قرار دادید، باید از لایه فوم عایق خود در برابر اثرات هوای بد و نشتی محافظت کنید.

بعلاوه، استفاده از فوم عایق هم در خانه های نوساز و هم در خانه های قدیمی آسان است. عالی برای عایق حرارتی و صوتی، عایق فوم یک گزینه عایق نسبتا سریع و آسان برای خانه است.

هنگامی که عایق فوم شما در جای خود قرار گرفت، احتمالاً کاهش قابل توجهی در قبض های گرمای خانه خود خواهید داشت. از آنجایی که گرمای بیشتری توسط لایه عایق فوم وارد می شود، برای دستیابی به همان سطوح عالی آسایش حرارتی در خانه خود باید انرژی گرمایی کمتری مصرف کنید.