شکستن لامپ ال ای دی 20 وات دونیکو موجب ورود غیرقانونی یک اسپانیایی به کشور شد

لامپ های LED با شرایط محیطی سازگار هستند. آنها کیفیت نور را در شرایط محیطی خشن بسیار گرم یا بسیار سرد به خطر نمی اندازند. علاوه بر این، لامپ های LED در هنگام تولید نور به بیرون گرما نمی دهند.

یعنی یک لامپ ال ای دی 20 وات دونیکو که مدت زیادی می سوزد با دست خالی نمی سوزد. به همین دلیل لامپ ال ای دی در تابستان و زمستان در همه مکان ها قابل استفاده است.

نور ساطع شده از لامپ های LED کیفیت پایینی دارد. پاسخ خیر است. آیا تا به حال توجه کرده اید که تی شرت قرمزی که به تازگی خریداری کرده اید، در واقع وقتی به خانه می روید، رنگ شرابی دارد؟

دلیل اصلی این تغییر رنگ، منابع نوری بی کیفیت است که در فروشگاهی که تی شرت را خریداری کرده اید، استفاده شده است. خورشید طبیعی ترین نور است و بنابراین نقطه مرجعی برای سایر منابع نور است. زیرا نور طبیعی خورشید رنگ ها را واقعی و زنده نشان می دهد.

چراغ

شاخص رندر رنگ که با علامت اختصاری CRI شناخته می شود، در مقیاس 0-100 است و نشان می دهد که منابع نور با چه دقتی رنگ را منعکس می کنند.

نور طبیعی خورشید دارای شاخص رندر رنگ 100 است، در حالی که لامپ های LED دارای شاخصی نزدیک به خورشید هستند. بالای 80 هست به همین دلیل، لامپ‌های ال‌ای‌دی بهترین راه‌حل هستند که می‌خواهند خورشید و نشاط بیشتری را به خانه بیاورند.

افسانه 7: لامپ های LED بسیار گران هستند.
پاسخ خیر است. لامپ های LED نسبت به سایر لامپ ها ابزار سرمایه گذاری بسیار بهتری هستند. لامپ های LED دارای 2 ویژگی اساسی هستند. مصرف انرژی کم و عمر طولانی

با این 2 ویژگی، خرید لامپ های LED باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش سریع قبض برق می شود. در حال حاضر مدل هایی وجود دارد که لامپ های LED به دلیل افزایش عرضه به دلیل تقاضا، ارزان تر از لامپ های معمولی هستند.