شرکت درب چوبی پلی وود چگونه توانست تا کنون خط های تولیدیش را افزایش بدهد

فرآیندهای تولید باید برای ارائه ویژگی‌های محصول درب چوبی پلی وود، با در نظر گرفتن تأثیر پارامترهای تکنولوژیکی و مواد بر کیفیت نهایی، به عنوان مثال، سطح پردازش نهایی در طول لبه‌بندی، آسیاب، یا سایر عملیات در واحدهای خط فن‌آوری منفرد، انعطاف‌پذیر باشند.

فرزکاری در خط مقدم عملیاتی است که با آن ویژگی های مورد نظر مشتری را به محصول نهایی می دهد. از سوی دیگر، هرگونه کندی یا رکود ممکن است عقلانیت اجرای فرآیند سفارشی‌سازی را کاهش دهد.

همچنین شایان ذکر است که تغییرات در بازار ماهیت چرخه ای دارد (تئوری چرخه های تجاری). به طور خاص، مفهوم چرخه تجاری جزئی کیچین را می توان به کار برد. توسط Grasselli و Nguyen-Huu [50]، با در نظر گرفتن دیدگاه سمت عرضه، تولیدکنندگان در مورد سطح تولید بر اساس سطح مورد انتظار تقاضا و سطح مطلوب موجودی تصمیم می گیرند.

در سمت تقاضا، سرمایه گذاری به عنوان تابعی از بهره برداری و سودآوری تعیین می شود و می تواند از طریق بدهی تامین مالی شود، در حالی که مصرف به طور مستقل به عنوان تابعی از درآمد و ثروت تعیین می شود. در فعالیت های تجاری، تأخیرهای زمانی در اطلاعات و تعدیل تصمیم بر قیمت ها، تولید، تقاضا، موجودی و اشتغال به صورت دوره ای تأثیر می گذارد.

درب

مندلسون و پارلاکتورک دریافتند که اجرای MC به موقعیت رقابتی شرکت در بازار بستگی دارد. آنها به این نتیجه رسیدند که در یک محیط رقابتی، قبل از معرفی MC، یک شرکت باید کاهش هزینه ها یا تلاش برای بهبود کیفیت محصول را در نظر بگیرد.

در مورد انحصار، جایی که رقابت قیمتی وجود ندارد، شرکت می تواند به راحتی شخصی سازی بدون هزینه را اجرا کند. با این حال، رقابت شدید در بازار باعث می‌شود شرکت‌ها نتایج مالی بدتری نسبت به ارائه محصولات استاندارد بپذیرند.
عوامل نامطلوب داخلی شرکت ها عواملی هستند که با تولید، فناوری و لجستیک مرتبط هستند. سفارشی سازی انبوه به یک فناوری تولید بسیار انعطاف پذیر نیاز دارد. افزایش انعطاف پذیری از طریق نوآوری های اجرا شده صورت می گیرد