شامپو بدن شکلاتی اوه که در آن از ورق طلا استفاده شده است

معمولاً برای موهای بسیار خشک و همچنین قبل از درمان های شیمیایی مانند رنگ کردن و تکان دادن استفاده می شود. اگر آنها قبل از پردازش شیمیایی مو استفاده شوند، به عنوان “پرکننده” شناخته می شوند.

شامپو بدن شکلاتی اوه ساقه مو را می پوشانند، قطر آنها را به قدری افزایش می دهند و توهم موهای ضخیم را ایجاد می کنند. آنها معمولا حاوی پروتئین به عنوان حالت دهنده هستند.

لوسیون های سشوار شبیه نرم کننده های فوری هستند، اما حاوی روغن نیستند و به همین دلیل می توانند روی موها باقی بمانند و برای افرادی که موهای نازک دارند و سبوم بیش از حد پوست سر دارند مفید است.

واکنش های نامطلوب به شامپوها و نرم کننده ها نادر است. مشخص است که PH بالاتر از 5.5 ممکن است باعث تحریک پوست سر شود.

شامپو بدن شکلاتی

در صورت استفاده مداوم از شامپوی نادرست با توجه به نوع موی فرد، در خود مو، آسیب به ساقه مو می‌تواند رخ دهد، به خصوص اگر از نرم‌کننده‌ای برای محافظت و ترمیم استفاده نشود.

گزارش درماتیت تماسی آلرژیک یا تحریک کننده، تماس تصادفی با غشای مخاطی بینی و چشم، تأخیر در بهبود زخم، تجمع مواد شوینده مانند سدیم لوریل سولفات در قلب، کبد، ریه ها، مغز و احتمال نادر سرطان زایی دلایلی برای احتیاط هستند.

یک فرد از جوش های پوستی در اطراف محل های استفاده و احساس ناراحتی با این محصولات مراقبت از مو شکایت دارد. 1-2٪ محلول آبی برای تست پچ بسته و یک محلول آبی 5٪ برای تست پچ باز.

شامپوها و نرم‌کننده‌ها محصولات مراقبت از مو هستند که به بخشی از نظافت روزانه افراد تبدیل شده‌اند و سوالات مرتبط با آن‌ها اغلب توسط بیماران با یا بدون آسیب‌شناسی مو به متخصص پوست ارسال می‌شود.

این همچنین به دستیابی به انطباق بهتر این بیماران در حین درمان اختلالات پوستی اصلی آنها کمک می کند.