سنگ نمای ساختمان رومی سبب شد دو برادر باهم کتک کاری کنند

هرکسی که امروز می‌سازد یا مدرن می‌کند، چیزی بیش از سقفی بر سر خود ایجاد می‌کند. ملک یک فضای زندگی عمدی برنامه ریزی شده است. در میان چیزهای دیگر، یک سنگ نمای ساختمان رومی انرژی یا عایق انرژی کارآمد نما از این امر پشتیبانی می کند.

سیستم های کامپوزیت عایق حرارتی و محصولات مرتبط با عایق، استانداردهایی را از نظر کارایی، پایداری و آب و هوای راحت تعیین می کنند.
هر لحظه داره زیباتر میشه
علاوه بر ارزش های درونی، نگاه معیار همه چیز است. گچ، کلینکر، آجرهای رو به رو یا آجر لغزش نمونه کارها محصولات ما تن را تنظیم می کند.

و مبنای ایده آلی برای زیبایی شناسی فردی برای سنگ نماهای پر از شخصیت ارائه می دهد. اتفاقاً، این بسیار فراتر از سطح است: روکش‌های پایه و رویه عملکردی، ارزش‌های درونی را بهینه می‌کنند و بیانیه‌ای را برای دنیای بیرون ایجاد می‌کنند.
به گفته دودن، نما یا نمای خانه به معنای نمای بیرونی ساختمان، همچنین جلو یا جلو است. با این حال، در زمینه ساختاری، سنگ نما پوسته بیرونی و قابل مشاهده یک ساختمان یا دیوارهای بیرونی را تشکیل می دهد.

سنگ نمای ساختمان رومی

نما علاوه بر عملکرد محافظتی در برابر تأثیرات خارجی و تنظیم رطوبت، عملکردی نماینده نیز دارد. این کارت ویزیت یک خانه را تشکیل می دهد و همچنین در صورت وجود می تواند سنگ نما را هوشمندانه پنهان کند.

گاهی اوقات و این ما را به فرهنگ لغت بازمی گرداند فقط جلوی یک ساختمان در واقع جذاب طراحی می شود، نما در پشت خانه گاهی اوقات به صورت نوری در پشت فرو می افتد.

سنگ نماها از نظر متریال، طرح و نوع ساخت با هم تفاوت دارند. اما قاعده، نماهای گچی و نماهای چوبی است.

با این حال، انواع نما مانند نماهای شیشه ای، نماهای سرامیکی، نماهای پرده ای با تهویه عقب (نماهای فلزی، نمای کلینکر) تنها در زمینه مدرن قابل توجیه نیستند.
سبز شدن نما یک عنصر طراحی است که هم برای آب و هوای ساختمان و هم برای محیط زیست مفید است.
هنگام طراحی سنگ نما یا گچ کاری نما، همانطور که از نامش پیداست از گچ استفاده می شود.

در اینجا بین گچ معدنی و گچ رزینی مصنوعی تفاوت قائل می شود. به منظور پایداری، گچ نما از مواد جامد مختلفی از جمله شن و ماسه و سنگ مرمر و همچنین ذرات پلاستیک تشکیل شده است.