سرویس اکروپال که به مراسم زیبای می بخشد

همانطور که قبلاً گفته شدقیمت سرویس ارکوپال ۶نفره بسیار مناسب بوده  و بلکه مجموعه ای از ظروف غذاخوری است که با نام تجاری ساخته شده است این برند فرانسوی به تولید ظروف شیشه ای با کیفیت و بادوام هم برای پخت و هم برای استفاده روزانه معروف است.

ظروف غذاخوری آرکوپال از شیشه عقیق یا چیزی که گاهی به آن شیشه شیر می گویند ساخته می شود. شیشه عقیق آرکوپال به دلیل رنگ سفید شیری مات بسیار متمایز خود شناخته شده است که باعث می شود بیشتر شبیه سرامیک به نظر برسد تا شیشه. این ماده در برابر تراشه و شکستگی مقاوم است که با فرآیند تولید شیشه عقیق آرکوپال امکان پذیر شده است.

شیشه عقیق با گرم شدن آهسته شیشه و سپس سرد شدن بسیار سریع آن ساخته می شود  این یک نوع شیشه ای بسیار قوی و بادوام ایجاد می کند که می تواند در برابر استفاده مداوم روزانه مقاومت کند. مواد شیشه ای آرکوپال نیز با پوششی با لعاب آتش پوشانده شده است که ظاهری براق و تقریباً سرامیکی به ظروف ظروف آرکوپال می دهد.

اگر تا به حال قفسه های فروشگاه را برای ست های ظروف غذا خوری جستجو کرده باشید، ممکن است با چندین برند روبرو شده باشید. یکی دیگر از برندهای محبوب ظروف غذاخوری است که بسیاری از مصرف کنندگان آن را با آرکوپال مقایسه می کنند.

قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده بلکه مناسب بده  از ظروف شیشه ای می باشد که شبیه به ظروف است با این حالت در تولید ساخت  است و در مقایسه با شیشه عقیق که آرکوپال از آن استفاده می کند، از لایه های شیشه ای چند لایه ساخته شده است با این وجود، این دو برند ظروف کاملاً بادوام هستند و هر دو در میان خانواده های ایرانی بسیار محبوب هستند.

در حالی که آرکوپال و کورل هر دو مجموعه ظروف غذاخوری شیشه ای باکیفیت هستند، هنوز تفاوت های عمده ای بین این دو وجود دارد. در اینجا چند تفاوت وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از خرید هر یک از برندها در نظر بگیرید.

ظروف آرکوپال که با شیشه عقیق ساخته شده اند، به دلیل رنگ مات سفید شیری خود شناخته می شوند
شیشه اوپال آرکوپال از مواد شیشه ای با درجه حرارت بالا ساخته شده است که می تواند در برابر استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی مقاومت کند.
ظروف ظروف آرکوپال در طرح های متنوعی عرضه می شوند، اما همه آنها رنگ سفید شیری یکسانی دارند
شیشه اوپال در برابر شکستن و براده شدن مقاوم است و برای استفاده روزانه عالی است
شیشه عقیق آرکوپال نیز غیر متخلخل است که از قرار گرفتن باکتری ها و سایر موجودات بر روی سطح ظروف جلوگیری می کند بلکه سوالی که پیش میاد این است که آرکوپال بهتره یا چینی که در مقاله به شما اشاره داده می شود.

بیشتر ست‌های ظروف غذاخوری آرکوپال با انواع بشقاب‌ها و کاسه‌ها عرضه می‌شوند که برای استفاده در یک شام رسمی یا نشسته مناسب است. در اینجا تعدادی از بهترین ست های ظروف غذاخوری آرکوپال وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

در واقع سرویس آرکوپال ایرانی  در رنگ‌های مختلف، از مشکی تا قرمز سرکش عرضه می‌شود بشقاب ها و کاسه ها با طراحی منحصر به فردی از خطوط رگه ای در لبه ظرف ارائه می شوند که حسی مدرن و معمولی را به ظرف غذا می بخشد.

  • منابع:
    1. Is Arcopal Oven, Microwave, & Dishwasher Safe

  • تبلیغات: 
  1. آب سیب می تواند پوکی استخوان را به مرور کاهش دهد
  2. سفارش عمده پر لیمو عمانی
  3. خرید اینترنتی دریل خانگی با قیمت عالی
  4. بررسی انواع مختلف گلدان ها