زنی با سطل پلاستیکی رنگ استخر خانه ی خود را تمیز کرد

سطل پلاستیکی رنگ ظروف استوانه ای هستند که برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات مایع، جامد و پودری ساخته شده از پلاستیک یا فلز مناسب هستند که امکان مهر و موم هرمتیک را فراهم می کند.

سطل های پلاستیکی به سادگی به عنوان ظروف پلاستیکی محکم (معمولاً تزریقی) با دسته ساخته شده از پلاستیک، فلز یا ترکیبی از هر دو تعریف می شوند.

سطل های پلاستیکی می توانند ظروف باز با درب جداگانه یا یک واحد درب سطل باشند. درب سطل می تواند یک یا چند دهانه برای پر کردن و دوز داشته باشد.

درب یک عنصر اساسی یک مکعب است، زیرا منگنه حمل و نقل را به یک ظرف مهر و موم شده، مقاوم و بدون هوا تبدیل می کند. این اجازه می دهد تا چندین بار در ظرف را باز و بسته کنید بدون اینکه سفتی آن تغییر کند.

سطل پلاستیکی رنگ

گاهی به صورت جداگانه فروخته می شوند. در حال حاضر، درب های پلاستیکی درب بازکن های خاصی در بازار وجود دارد که بدون آسیب رساندن به سطل یا خود درب، باز شدن آنها را تسهیل می کند.

اغلب آنها شامل یک یقه محافظ هستند که چسبندگی درب را در هنگام حمل و نقل و ثبات بیشتر سطل های پر شده را تضمین می کند. ظرفیت انباشته شدن بهینه نیز برای ذخیره سازی کارآمد به دست می آید.

در حال حاضر آنها با ظرفیت های 1 تا 23 لیتر، عموماً از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند. هنگام طراحی رزین برای قالب گیری تزریقی یک مکعب، چهار پارامتر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: شاخص ذوب، چگالی، وزن مولکولی و نوع مونومر.

بسته به موادی که در ساخت آنها استفاده می شود، در شرایط عادی، سطل های پلاستیکی امکان استریل شدن محصول را در داخل با استفاده از بخار فراهم می کنند، برای پر شدن گرم و انجماد سریع مناسب هستند.

هنگام طراحی یک مکعب پلاستیکی پارامترهای زیر در نظر گرفته می شود که مربوط به مقاومت در برابر ضربه، هوابندی، مقاومت در برابر دماهای بالا و … می باشد.