دستگاه ساکشن حلق جان یک پیرمرد را از خفه شدن نجات داد

دستگاه ساکشن حلق برای افرادی که رفلکس سرفه دارند و فقط می توانند به اندازه کافی سرفه نکنند یا اصلا سرفه نکنند مناسب است. مثلاً چون خیلی ضعیف هستند یا هنگام سرفه درد دارند.
افراد مبتلا به اختلال بلع، به عنوان مثال به عنوان بخشی از اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS)، مولتیپل اسکلروزیس یا پس از سکته مغزی.
افرادی که به سختی یا دیگر سرفه نمی کنند.

دیگر نمی توانید مایعات یا ترشحات را از مجاری تنفسی خارج کنید. این می تواند در مورد افرادی که افسرده هستند یا در حال مرگ هستند، اتفاق بیفتد.
استخراج توسط کارکنان پرستاری آموزش دیده، در میان دیگران انجام می شود. پزشک با برخی روش ها مانند ساکشن برونکوسکوپی، راه های هوایی را پاک می کند.

دستگاه‌های ساکشن را می‌توان در کاتالوگ کمک‌ها در زیر دسته: «01 دستگاه مکش» یافت.

دستگاه ساکشن حلقدستگاه ساکشن حلق

از نظر حقوقی جزو کمک های پزشکی طبقه بندی می شوند و در محدوده بیمه سلامت قرار می گیرند. اصولاً هر بیمه شده مشروط به ارائه تشخیص پزشکی که بر لزوم آن تاکید دارد، حق استفاده از دستگاه ساکشن را دارد.

بنابراین تجویز پزشک برای استفاده ضروری است.

شما می توانید در مورد مبنای قانونی در § 33 SGB V بخوانید. ضمناً در صورت نیاز به مراقبت، نه تنها خود دستگاه، بلکه مواد لازم مانند مواد مصرفی، فیلترهای باکتریایی، خطوط عرضه و کاتترهای مکش را نیز دریافت می کنند.

همچنین یک جلسه توجیهی دریافت خواهید کرد – در اینجا شما در درجه اول نحوه نگهداری و تمیز کردن دستگاه را یاد خواهید گرفت.

دستگاه ساکشن را از این طریق از شرکت بیمه سلامت تهیه می کنید.
شرکت بیمه درمانی فرد نیازمند مراقبت در صورت نیاز پزشکی هزینه های دستگاه ساکشن را تقبل می کند. فقط مشارکت قانونی برای افرادی که نیاز به مراقبت دارند اعمال می شود. این مبلغ 10 درصد از قیمت فروش هر کمک است.

که حداقل 5 یورو است، اما بیش از 10 یورو نیست. برای اینکه اعضای خانواده شما دستگاه ساکشن دریافت کنند، ابتدا باید به شرکت بیمه سلامت خود مراجعه کنید.