دانش آموزی با دفتر مشق دخترانه شیک شاگرد ممتاز مدرسه شد

یک دفتر مشق دخترانه شیک که به خوبی نگهداری می شود تقریباً به اندازه یک منشی ارزشمند است. در اینجا چند نکته برای نوت بوک آورده شده است.

یادداشت های چسبناک یک اختراع عالی هستند. یک ایده، یک ایده، فرمول جهانی – به سرعت روی یک تکه کاغذ نوشته می شود و فکر دیگر نمی تواند گم شود. شاید نه فکر، اما یادداشت.

مهم نیست که یک یادداشت چسبنده باشد یا یک تکه کاغذ، بسیاری از یادداشت های مهم قبلاً از روی میز ناپدید شده اند برای همیشه و با وجود جستجوهای گسترده. و بیشتر زمانی که دقیقاً به این تکه کاغذ نیاز فوری است.

من این را از تجربه خودم می دانم. یافتن دوباره آن یک یادداشت مهم آزاردهنده و وقت گیر است، یا بدتر از آن، نیاز به تحقیق مجدد در مورد آن.

برای اینکه این اتفاق دیگر برای شما تکرار نشود: از این دفتر مشق دخترانه شیکبه بعد یک دفترچه یادداشت داشته باشید و قوانین کوچک زیر را به کار ببرید. بنابراین دفترچه یادداشت شما در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند و به شما در کارتان کمک می کند.

 

یک دفترچه یادداشت: همه یادداشت های شما در یک مکان. نویسندگان تخصصی کتاب وجود دارند که نگهداری چندین دفترچه را توصیه می کنند. ترجیحا برای هر موضوع یکی. من نظر کاملا متفاوتی در مورد آن دارم.

من فکر می کنم مهم است که همه یادداشت های خود را در یک مکان داشته باشید. پس نه یادداشت و نه دفترچه های دیگر. همه یادداشت ها در یک مکان کلید موفقیت است.

سیستم یادداشت های شما: برای پیگیری و یافتن سریع همه چیز، چند قانون را دنبال کنید. در زیر به شما چند نکته می‌دهم.

همه چیز را یادداشت کنید (فورا): بهتر است همه چیز را یادداشت کنید. با آن فکری که از ذهن شما خارج شده است، نمی توان آن را فراموش کرد و مطمئناً آن را دوباره – در دفترچه یادداشت خود خواهید یافت.