خرید عمده تخم گشنیز ایرانی

خواص بذر گشنیز، مفید و بی نظیر بوده به نوعی که تمامی پزشکان طب سنتی، این گیاه را به بیماران خود، تجویز می نمایند. برای خرید عمده این ماده ایرانی، استفاده از این سایت، کمکی مفید برای مشتری واقع می شود.

زیستگاه این گیاه دارویی، بیشتر در مناطق جنوب اروپا و مدیترانه می باشد، همچنین در کشور ما نیز، این گیاه به وفور تولید مثل می شود و در اکثر نقاط وجود دارد.

اجداد ما نیز از این گیاه و در طب سنتی، استفاده می نموده اند، مصریان در زمان هایی بسیار دور، در درمان از آن بهره های زیادی برده اند.

یکی از پزشکان مشهوری که از گیاه و تخم گشنیز استفاده می نموده است، بقراط بوده که برای درمان بیماران خود نیز، آن را تجویز می کرده است.

حتی بسیاری پزشکان دیگر، در دوران های دیر، موقعی که افرادی به بیماری آبله مبتلا می شده اند، برای درمان بیمارن، تخم گشنیز را استفاده می کرده اند.

 

کاربرد گشنیز:

گیاه گشنیز را که مردم ایران، به صورت تازه در خورشت و غذا های خود استفاده می کنند، تخم آن را پودر می نمایند و در انواع غذا های خود، مانند ادویه به کار می برند.

خواص این گیاه:

تقویت معده، ادرار آور، نرم کردن سینه، برطرف کردن سرماخوردگی، تسکین درد دندان و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که از خواص این گیاه پرکاربرد می باشند.

برای خرید راحت و آسان خود به صورت عمده، کمک و استفاده از این سایت، مفید واقع می شود. چنان که این سایت، هدف خود را رضایت مشتری در خریداری گیاهان دارویی می داند.