تیشرت سوزنی شماره دار موجب قهرمانی یک ورزشکار در المپیک شد

تیشرت سوزنی شماره دار عرق را جذب می‌کنند، بنابراین می‌تواند عملکرد و راحتی را کاهش دهد، زیرا هنگام پوشیدن سنگین می‌شوند. آنها مرطوب می شوند، اگرچه آنهایی که از این ماده ساخته شده اند کیفیت عالی دارند.

اما شاید برای ورزش چندان مناسب نباشند. پلی استرها بهترین گزینه برای این موارد هستند، زیرا به دلیل نوع پارچه ای که دارند به شما اجازه تنفس می دهند.

و با جذب عرق احساس سنگینی نمی کنند، برای انجام ورزش های با کارایی بالا مانند دویدن و دوچرخه سواری ایده آل هستند.

اگر می‌خواهید بدن خود را با انجام یوگا یا پیلاتس ورزش کنید، تیشرت سوزنی آنهایی هستند که باید انتخاب کنید، زیرا مانند پلی استر عرق را به خوبی جذب می‌کند، اما مایعات نیز خیلی سریع خشک می‌شوند.

تیشرت سوزنی شماره دار

بنابراین در صورت تمایل برای پایان دادن به روتین خود احساس راحتی خواهید کرد. برای تمرین شنا با این نوع مواد، انجام این ورزش کار سختی نخواهد بود، زیرا پارچه آن بسیار سبک است.

الاستین یک الیاف مصنوعی است که دارای ترکیبی از نایلون و پلی استر است که آن را به ماده ای عالی برای هر فعالیت بدنی یا ورزشی از جمله فعالیت های با کارایی بالا تبدیل می کند.

این است که به طور موثر عرق را خشک می کند و به شما امکان می دهد بدون احساس ناراحتی عرق روی بدن حرکت کنید. به دلیل خاصیت ارتجاعی، برای هر ورزشی ایده آل است، اما در برابر استفاده ورزشی نیز مقاوم هستند.

اما اگر فکر کنید احساس خیس شدن در حین انجام ورزشتان ناراحت کننده است، می توانید از حوله های سفارشی برای خشک کردن عرق خود استفاده کنید.

یا تیشرت سوزنی، پلی استر یا الاستین خود را بپوشید و به صورت لایه لایه لباس بپوشید، یعنی روی پیراهن خود می توانید ژاکت بپوشید.

نکته دیگری که در مورد تیشرت سوزنی مناسب برای ورزش باید به آن توجه کنید این است که به موادی که گفتیم حساسیت دارید.