تجهیزات تراکتور در تعمیرگاه

نیروی تولید شده توسط موتور باید به دستگاه یا تجهیزات  تراکتور منتقل شود تا کار واقعی در نظر گرفته شده برای تجهیزات انجام شود این ممکن است از طریق یک میله کششی یا سیستم اتصال در صورتی که ابزار بکسل شود یا از طریق نیروی کششی موتور کشیده شود، یا از طریق قرقره یا سیستم تیک آف برق اگر وسیله ثابت باشد یا ترکیبی از این دو انجام شود.

گاوآهن ها و سایر تجهیزات خاکورزی معمولاً از طریق میله کشی به تراکتور متصل می شوند. میله کششی کلاسیک به سادگی یک میله فولادی است که به تراکتور متصل می شود (یا در برخی موارد، مانند فوردسون های اولیه، به عنوان بخشی از محفظه جعبه دنده عقب ریخته می شد) که گیره ابزار با یک پین یا توسط یک حلقه وصل می شد.

ابزار را می‌توان به آسانی وصل و جدا کرد و به تراکتور رومانی اجازه می‌دهد برای مقاصد دیگر به صورت روزانه استفاده شود. اگر تراکتور مجهز به میله کششی چرخان باشد، می توان آن را در مرکز یا از مرکز تنظیم کرد تا به تراکتور اجازه دهد خارج از مسیر دستگاه حرکت کند.

تریلی تراکتور،سیستم میله کشی نیازمند داشتن ابزار حرکتی مخصوص به خود (معمولا چرخ ها) و در مورد گاوآهن، اسکنه کولتیواتور یا هارو، نوعی مکانیسم بالابر برای بلند کردن آن از زمین در هنگام پیچ یا حمل و نقل است بسته به نحوه اعمال گشتاور کششی، میلگردها لزوماً خطر واژگونی را به همراه داشتند.

تراکتور فوردسون (که واحدهای بیشتری از هر تراکتور مزرعه‌ای دیگر تولید و در خدمت قرار گرفت) به دلیل فاصله بین دو محور بسیار کوتاه، مستعد چرخش به عقب بود. اتصال بین ابزار و تراکتور معمولاً دارای مقداری سستی بود که می‌تواند منجر به استارت‌های ناگهانی و فرسودگی بیشتر تراکتور و تجهیزات شود.

با خرید تراکتور دست دوم می توانید از صرف هزینه اضافه جلوگیری کنید و به کار خود ادامه دهید همچنن یک تراکتور چهار چرخ متحرک بزرگ و مدرن  مدل 9400 با چرخ های سه گانه و زنجیر ابزار بکسل شده، شامل تجهیزات خاکورزی یک پاس، بوته کار و کود دهنده با مخازن
میله‌های کششی مناسب با سپیده دم مکانیزاسیون بودند، زیرا از نظر مفهومی بسیار ساده بودند و چون تراکتور جایگزین اسب شد، اسب‌کشی‌های موجود ما را به کار می‌برد.

  • منابع:
    1. Tractor
  • تبلیغات: 
  1. خرید گردو ایرانی و فروش عمده
  2. اعلام برگزاری کارگاه شاد زیسن در تهران
  3. قیمت مناسب صادرات میگوی بوشهر
  4. با مریم گلی از یائسگی زود رس جلوگیری کنید