انواع ماهی قزل آلا

انواع ماهی قزل آلا اقیانوس آرام و یک گونه ماهی قزل آلا اقیانوس اطلس در شاخه های اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس یافت می شود. بیشتر گونه ها آندروموس هستند، به این معنی که در رودخانه ها و نهرها متولد می شوند، به دریا سفر می کنند و سپس برای تخم ریزی به آب شیرین باز می گردند.

ماهی قزل آلا دارای بدنی صاف و براق است که در طول زندگی خود تغییر رنگ می دهد. ماهی قزل آلا Saber-Tooth قدیمی ترین گونه شناخته شده ماهی قزل آلا در آمریکای شمالی است که فسیل های آن به 7 میلیون سال پیش می رسد. برای یادگیری حقایق جالب در مورد ماهی قزل آلا به خواندن ادامه دهید.

میوه آرایی سیب،ماهی قزل آلا پس از گذراندن چندین سال در دریا برای تخم ریزی به رودخانه تولد خود باز می گردد.
ماهی سالمون اقیانوس اطلس (جوان)
ماهی قزل آلا جوان بعد از اینکه نقره ای شد و به اقیانوس مهاجرت کرد اسملت نامیده می شود.

ایده های زیادی برای توضیح چگونگی انجام این کار وجود دارد. گفته می شود ماهی قزل آلا با استفاده از میدان مغناطیسی زمین حرکت می کند، در حالی که دیگران ادعا می کنند که از حس بویایی قوی خود استفاده می کنند.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،تغییر در زیستگاه و تلفات زیستگاه می تواند بر ظرفیت ماهی قزل آلا برای بازگشت به رودخانه های تخم ریزی اولیه خود تأثیر بگذارد و نسل های ماهی قزل آلا آینده را در معرض خطر قرار دهد.

ماهی قزل آلا در برخی مناطق به عنوان گونه های اصلی طبقه بندی می شوند
گونه های کیستون برای بقای اکوسیستم ضروری هستند به عنوان مثال، در خلیج بریستول آلاسکا، ماهی قزل آلا چشم جورابی یک گونه اصلی است.

طرز تهیه زیتون سیاه،لاشه‌های ماهی قزل آلا با تخم‌ریزی و شروع مردن، جنگل‌های شمالی و سواحل رودخانه‌های پارک را بارور می‌کنند. مواد مغذی متعاقباً توسط گیاهان به بسیاری از موجوداتی که در آن منطقه زندگی می کنند و شکوفا می شوند، منتقل می شود.

  • منابع:
  1. 10 Incredible Salmon Facts
  • تبلیغات: 
  1. خرید گردو ایرانی و فروش عمده
  2. پوست حیوانات از محصول با کیفیت چرم متفاوت در روکش
  3. خرید برگه قیسی تیزابی فله
  4. مواد مغذی در چربی در لوبیا