انفجار انبار روغن موتور گتکس موجب مرگ چند نگهبان شد

حمل و نقل  می تواند انواع محموله ها یا افراد را از یک نقطه جغرافیایی به نقطه دیگر جابجا کند، در سراسر جهان این نوع حمل و نقل بیشترین استفاده را برای حمل کالا و تجارت بین المللی دارد.

این نوع حمل و نقل معمولا ظرفیت، انعطاف پذیری و تطبیق پذیری بالایی دارند.

در زمینه گسترده روغن موتور گتکس می توانیم نه تنها روان کننده وسایل نقلیه، هواپیما، موتورسیکلت، بلکه روانکارهای دریایی نیز پیدا کنیم، آنها وظیفه تهیه و تامین روغن موتور با کارایی بالا به سیلندر موتورهای قایق را بر عهده دارند، توصیه می شود از آنها استفاده کنید.

در موتورهای مصرف سوخت بالا این روان کننده ها کیفیت های خاصی دارند.

بر خلاف روانکارهای هر وسیله حمل و نقل زمینی که برای کارکرد موتور در تغییرات دمایی ثابت طراحی شده است، رروغن موتور  به این بستگی دارد که قرار است برای چه چیزی استفاده شود، یعنی قایق هایی هستند که به موتوری با قدرت بیشتر نیاز دارند.

روغن موتور

در برخی موارد آنها کسانی هستند که وظیفه حمل و نقل نسبتاً زیادی افراد یا محموله را بر عهده دارند و مسیر ناوبری آنها طولانی و با وزن زیاد است، همچنین می توانیم قایق های کمی کوچکتر را پیدا کنیم که وظیفه حمل و نقل کمتر سنگین را بر عهده دارند.

درایو کوتاه تر است و معمولاً می تواند از موتور ماشین استفاده کند.

با این حال، انواع دیگری از روغن موتور وجود دارند.

مانند کشتی‌هایی که مدت زمان مشخصی را در مناطق ماهیگیری پهلو می‌گیرند، معمولاً به عنوان کشتی‌های بلند تعریف می‌شوند.

معمولاً تمایل به استفاده از دو نوع موتور دو زمانه یا چهار زمانه دارند و اندازه آن‌ها تمایل به انجام این کار دارد. بسیار بزرگتر از قایق های دیگر.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، می توان سبک های مختلف استفاده از موتور و کار انجام شده توسط قایق را استنباط کرد، بنابراین نیاز به روانکاری خوب و روان است تا جابجایی آن در شرایط بهینه داده شود.