استفاده از نخود برشته در زمان بارداری موجب پسر دار شدن زن تهرانی شد

نخود برشته یک میان وعده سالم و عالی برای من است. من اغلب هوس خوردن چیزی در عصر دارم. برای اینکه تنقلات ناسالم نخوریم، نخود ترد را سریع آماده می کنم.

نخود را می توان به دلخواه چاشنی کرد و در فر پخت تا ترد شود. این بسیار آسان و سریع انجام می شود. من ترجیح می دهم از این مواد برای میان وعده ترد سالم استفاده کنم:

برای دستور پخت نخود، من همیشه از نخود ارگانیک در شیشه استفاده می کنم.
روغن زیتون
ادویه ها
می توانید نخود را هر طور که دوست دارید مزه دار کنید. من دوست دارم از مخلوط پودر سیر، پاپریکا دودی، نمک دریا و کاری استفاده کنم.
برای بچه ها، پاپریکای ملایم را جایگزین پاپریکای دودی می کنم.

نخود سوخاری نیز در نوع شیرین آن با مقداری شربت افرا و دارچین طعم بسیار خوشمزه ای دارد. فقط سعی کنید کدام ادویه را بیشتر دوست دارید.

نخود برشته

من این توپ‌های ترد کوچک را دوست دارم، مخصوصاً به‌عنوان چیزی که در بین آن‌ها قرار می‌گیرد یا هنگام تماشای تلویزیون روی مبل، آن‌ها را می‌نوشم.

اما همچنین در سوپ هایی مانند سوپ سیب زمینی شیرین من یا با غذاهای پاستا. و نخود سوخاری همیشه به عنوان یک رویه برای سالاد ایده خوبی است.

این میان وعده ترد برای کودکان نیز طعم بسیار خوبی دارد. در اینجا من ادویه ها را طوری تنظیم می کنم که برای کودکان مناسب باشد.

ابتدا نخودها را با آب بشویید. سپس با حوله آشپزخانه با دقت خشک کنید. این مهم است تا نخود واقعا ترد شود. هر چه خشک تر، ترد تر به عنوان جایگزینی برای حوله آشپزخانه، می توانید نخود را در سالاد اسپینر نیز خشک کنید 🙂

حالا در ظرفی نخود را با روغن زیتون مخلوط کنید. در سینی فر که کاغذ روغنی انداخته اید بچینید و به مدت 30 دقیقه در فر با حرارت 180 درجه با حرارت بالا و پایین بپزید.

نخودها را داخل کاسه برگردانید و با ادویه ها مخلوط کنید. من از نمک دریا، پودر پاپریکا دودی و کاری استفاده می کنم.

حالا نخودها را دوباره در سینی بگذارید و 10 دقیقه دیگر بپزید.