استفاده از لباس کار دیکیز اصل در هتل 3 ستاره رتبه یک هتل را بالا برد

لباس کار دیکیز اصل حس حرفه ای را منتقل می کند و شایستگی را از خود نشان می دهد.

مشتری به سرعت تشخیص می دهد که با نگرانی های خود به چه کسی مراجعه کند. این اثر به ویژه در مشاغل بسیار مشتری مدار مانند مهمان نوازی، فروش یا خدمات مشتری موثر است.

افسران پلیس سطح بسیار بالایی از تماس با مشتری دارند و نسبتاً اغلب در معرض انواع مختلفی از درگیری ها هستند. از این رو از این نکته سود می برند که یونیفرم آنها با طرف مقابل فاصله ایجاد می کند و تا حدی مرز نوری را تشکیل می دهد.

آنها با یونیفرم خود به طور خودکار نماینده یک نهاد یا مرجع هستند و بنابراین بهتر می توانند حالات یا تمایلات شخصی را در پس زمینه قرار دهند.

مهم نیست که مهماندار، خلبان، کارمند راه آهن، کارمند هتل یا رستوران هستید. مد شرکتی می خواهد به مشتری بفهماند که در هر زمانی می تواند با فرد تماس مناسب تماس بگیرد.

لباس کار دیکیز اصل

بنابراین، انتخاب لباس شرکتی یک تصمیم فوق العاده مهم است که می تواند در متنوع ترین حوزه های یک شرکت تاثیرگذار باشد. تیم ما خوشحال خواهد شد که در مورد انتخاب مارک ها، کیفیت و پردازش به شما مشاوره دهد. برای مشاوره دقیق با ما تماس بگیرید.

مزایای لباس کار:

فرصتی ایده آل برای شرکت ها برای ارائه برند به دنیای خارج
کارمندان قابل شناسایی
رفتار حرفه ای
می تواند به یک استراتژی ارتباطی موفق کمک کند
اجتناب از خطر
عامل احساس خوب، لباس راحت و مناسب، رفاه کارکنان را تضمین می کند
به عنوان یک رسانه تبلیغاتی استفاده کنید
لباس های کار یکنواخت، چه کلاسیک، چه اسپرت و چه کژوال، نمایانگر کارمندان شرکت و در نتیجه تصویر شرکت به دنیای بیرون است. بنابراین هنگام انتخاب کمد لباس، تمرکز باید بر روی لباس متناسب با برند، صنعت و در نهایت، گروه هدف شما باشد.

با لباس کار یکنواخت، کارمندان نه تنها ظاهر شرکت، بلکه ارزش ها، پیام و تصویر آن را نیز منتقل می کنند. علاوه بر این، کارکنان با لباس تیمی مناسب به طور خودکار شایستگی کسب می کنند.