استفاده از سالیکورنیا گیاه در یک مزرعه موجب میلیاردر شدن کشاورز شد

می توان بذر سالیکورنیا گیاه را به طور یکنواخت در سطح خاک کاشت. لازم به ذکر است که سالیکورنیا جوانه زنی سبک است، یعنی: اگر بذرها در بستر خیلی عمیق باشند، گیاه جوانه نمی زند!

بنابراین، دانه های ریز به دقت و به طور مساوی روی خاک مرطوب پخش می شوند و به طور ایده آل با یک لایه بسیار نازک از ماسه پوشانده می شوند. دانه ها را به طور کامل نپوشانید! در نهایت درب گلخانه را گذاشته و جعبه را در یک پنجره گل روشن قرار می دهند.

اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید، اولین نهال ها بعد از کمتر از 24 ساعت ظاهر می شوند!

پس از یک هفته، نهال ها قبلاً در گلخانه کوچک با اندازه 1 تا 2 سانتی متر به صورت عمودی ایستاده اند. (در واقع من فقط 100 دانه برای اولین بار سفارش داده بودم، در کمال تعجب حدود 200 نهال را شمردم.

این بدان معناست که دانه ها به وضوح در هنگام بسته بندی سخاوتمندانه تقسیم شده بودند. منصفانه است.

سالیکورنیا گیاه

با توجه به ادبیات، گفته می شود نهال های سالیکورنیا بسیار قوی هستند. گزارش شده است که نهال های جوانه زده می توانند برای چندین ماه در دریا حرکت کنند. اگر به طور تصادفی در جایی به ساحل بیایند، فقط در آنجا رشد می کنند.

این توانایی به طور قابل توجهی به توزیع گسترده خمیر شیشه اروپا در سراسر نیمکره شمالی کمک کرده است.

باز هم، برخلاف ادبیات، به نظر می رسد که سالیکورن های جوان حداقل در گلخانه های سرپوشیده کمی حساس تر از حد انتظار هستند.

در روزهای بسیار آفتابی، نوک شاخه های حساس به سرعت قهوه ای می شوند. ظاهراً گیاهان کوچک کمی “آفتاب سوختگی” می گیرند. همانطور که عموماً در مورد گیاهان گلخانه‌ای صادق است، احتمالاً گل شیشه باید به آرامی «سخت شود» تا زمانی که به آب و هوای سخت‌تر عادت کند.

به عنوان یک آزمایش کوچک، یکی از دو گیاه را در گلدان کاشتم، نمونه دیگر را مستقیماً در گوشه گیاه در باغ کاشتم. جالب است که ببینیم کدام یک از این دو گیاه خواهر و برادر بهتر رشد خواهند کرد.