استفاده از آتل لگن برای نوزادی در رفتگی پای او را درمان کرد

شکل مخروطی آتل لگن با ویژگی های آناتومیکی ران مطابقت دارد که به لطف آن فشرده سازی یکنواخت بافت های نرم تضمین می شود. چنین حمایت هایی برای ورزشکاران حرفه ای و افرادی که سبک زندگی فعال دارند توصیه می شود.

از آنها برای جلوگیری از کشیدگی عضلات، پارگی رباط ها و تاندون ها و همچنین به عنوان یک کرست حمایت کننده برای توانبخشی نهایی پس از ضربه و جراحی استفاده می شود.
آتل لگن با سختی متوسط با ارتزهای سخت الاستیک متفاوت است. آنها این فرصت را به شما می دهند که تا حدی تحرک پاها را محدود کنید، که به شما امکان می دهد مفاصل و بافت های دردناک را تخلیه کنید.

مدل های مختلف را می توان به لولاها و دنده های سفت کننده برای کنترل حجم حرکات در انتها مجهز کرد. چنین باندهایی برای دررفتگی، رگ به رگ شدن، بیماری های التهابی یا به عنوان بخشی از اقدامات توانبخشی پس از شکستگی ها و عمل ها استفاده می شود.

آتل لگن
آتل لگن سفت و سخت سازه های قوی هستند که با عناصر فلزی، بست های قوی، نوار چسب و لولا تقویت شده اند. اساساً لاستیک روی مفصل ران است که پا را کاملاً بی حرکت می کند.

مدل‌های باکیفیت از آتل لگن دارای روکش پارچه‌ای نرم هستند که سایش راحت را فراهم می‌کند و می‌توان به طور مداوم برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

علاوه بر این، تکیه گاه سفت و سخت ران این فرصت را می دهد تا بدون برداشتن محصول از پاها، تحقیقات اشعه ایکس انجام شود.

چنین آتل لگن  برای مفاصل ران به افرادی که دچار شکستگی، پارگی ماهیچه ها و رباط ها هستند و همچنین پس از عمل و اندو پروتز نشان داده می شود.

علاوه بر این، کرست های یک طرفه و دو طرفه و باند ران به شکل کمربند متمایز می شوند. دومی برای آسیب شناسی حلقه لگن استفاده می شود که در زیر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.