اجاق گاز تابان که با نور خورشید کار میکند توسط جوان ایرانی ساخته شد

اجاق گاز تابان اجاق‌هایی هستند که به طور سنتی گرمای خانه را تامین می‌کنند. آنها قلب آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند، مکان هایی که جادو اتفاق می افتد. به همین دلیل، ما در فیبراکلیم می خواهیم نحوه انتخاب صحیح اجاق گاز را بدانید.

به لطف فناوری‌های جدیدی که در این بخش در حال ظهور هستند، پیشرفت‌های زیادی از نظر ایمنی و سودآوری حاصل شده است.

که شرایط استفاده و لوازم جانبی بهتری مانند ترموستات‌ها، احتراق پیزوالکتریک، کنترل‌کننده‌های اکسیژن محیط یا سیستم‌های ضد رول را فراهم می‌کند.

از این نظر، بهترین چیز در مورد نحوه انتخاب اجاق گاز و مزایای آن، ارزان بودن آنهاست و سریعتر از برقی، محیط را گرم می کند. حتی، از آنجایی که آنها بیشتر از گاز بوتان استفاده می کنند، این ارزان ترین سیلندر در داخل گاز غیر مجرای است.

اجاق گاز تابان

وقتی صحبت از نحوه انتخاب اجاق گاز می شود، یکی از عوامل تعیین کننده این است که بدانید دقیقاً قصد دارید کجا آن را قرار دهید.

نکته اصلی این است که مکانی را پیدا کنید که تهویه خوبی داشته باشد و بسته به اندازه اتاق، باید مدلی با نوع خاصی از قدرت انتخاب کنید.

شما از 900 تا 1800 وات برای اتاق های کوچک دارید. از 1800 تا 2500 وات برای متوسط؛ و برای اتاق های بزرگ، بیش از 2500 وات.

در زیر، هنگام جمع آوری تمام اطلاعات در مورد نحوه انتخاب اجاق گاز، همه مرتبط ترین ویژگی ها و کیفیت ها را ارائه خواهیم داد. آماده شده؟ رو به جلو!

توصیه می شود اجاق گاز را در اتاقی با تهویه قرار دهید، زیرا احتراق بوتان تمام اکسیژن موجود در آن را مصرف می کند. بنابراین، هرگز به قرار دادن اجاق گاز در اتاق خواب فکر نکنید، این یک فاجعه خواهد بود!

آیا می دانید که ابعاد اتاق شما تعیین می کند که چه چیزی مصرف می کنید و در نتیجه قدرت مورد نیاز شما را تعیین می کند؟